**virtuous**

Allah, sh0w us the right path~

10-Tak Pernah Dibuat Orang

on April 8, 2009

“Kenapa ifah lewat hari ni?”bisik Yati sambil mendengar penerangan dari Dr.Amir di hadapan.

“Sengaja..”selamba ana membalas membuatkan Yati terus mencebik.

:)Malam tadi ana menghabiskan masa dengan menyelesaikan semua tugasan.Tugasan pelajaran dan bukan pelajaran.Natijahnya,jam 01.30 pagi baru lah ana melelapkan mata.Tapi sebenarnya tu pun dikira awal sebab kebanyakan sahabat-sahabat ana di sini sanggup bersengkang mata hingga ke lewaaaat pagi J

Celik je mata,terus sambung buat nota yang tertangguh malam tadi.Dan tak tahu kenapa,ana sengaja tidak berhenti membuat nota hinggalah jam 09.40 pagi.Sedangkan kelas akan bermula 20 minit je lagi.Tak lama lepas tu barulah ana bersiap dan keluar rumah untuk menaiki ‘coaster’ ke Jamiah Mu’tah.(Macam mana mereka boleh guna istilah ni ye?Bukan ke ‘coaster’ tu merujuk kepada kapal pesisir,dulang,takpun alas J Ke ana yang silap?Hmm,musykil,musykil..)

mine~

mine~

Bertembung jugak dengan beberapa orang lagi sahabat yang turut terlewat ke kelas masing-masing.Bezanya,ana sengaja dan mereka tak sengaja@’ter’.Yang lain-lain dah berlari-lari anak supaya sempat masuk ke kelas sebelum pensyarah masing-masing.Tapi,ana?Melangkah dengan tenang seperti biasa,macam takde apa-apa yang berlaku.Sempat jugak memerhati keadaan sekeliling sambil menegur sahabat-sahabat lain yang dah habis kelas.Ish,ish..Ana memang betul-betul kurang stabil nampaknya J Ya Allah,jangan jauhkan kami dari rahmat dan bimbinganMu!!

Advertisements

2 responses to “10-Tak Pernah Dibuat Orang

  1. suhaili_meli says:

    salam…

    acik,meli rindu dengan acik…
    bila nak balik malaysia..?
    tak sabar nak jumpa acik…
    kirim salam dengan semua kat saner yer…
    sayang acik…..

  2. afifahazam says:

    insha allah meli,nanti achik sampaikan ye..do take care tau!!ada rezeki nanti jumpa 😉 miss u more than u do..kirim salam kat sume2 jugak 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: